Janusz Pieklik

Business Global Consulting

Dyrektor Consultingu w Business Global Consulting. Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów w kraju, specjalizujący się w Lean Manufacturing, Teorii Ograniczeń i systemach informatycznych klasy ERP. Poprowadził do sukcesu ponad 300 projektów w kraju jak i zagranicą.

Nasz ekspert to inspirujący trener, transferujący wiedzę na najwyższym światowym poziomie. Zarażający pasją zarządzania i światem innowacji. Autor licznych artykułów dotyczących systemów klasy ERP, zarządzania produkcją, Kaizen, Lean Manufacturing, i Lean Logistics. Światowy pionier w podejściu zwinnych do projektów ERP, opracował autorską metodykę zarządzania projektami bazująca na podejściu zwinnym SCRUM for ERP, oraz koncepcję systemów inteligentnych IQ ERP. Projekty z jego udziałem otrzymały najwyższe krajowe wyróżnienia np. Lider Informatyki.

Wraz z rozwojem koncepcji Przemysł 4.0, pan Janusz w coraz szerszym stopniu wykorzystuje swoje doświadczenia do wspierania firm produkcyjnych w procesach cyfrowej transformacji. Pokazuje cienie i blaski Czwartej Rewolucji Przemysłowej i wskazuje drogę do optymalnego wykorzystania możliwości, jakie daje Przemysł 4.0.

Jerzy Kuncicki

Prezes Zarządu, KLER S.A.

Pasjonat i ekspert Rachunkowości Przerobowej (ang. Throughput Accounting – TA). Promował i wdrażał TA w wielu organizacjach, aby przyjąć wyzwanie przywództwa w wiodącej polskiej firmie meblowej. Na co dzień wykorzystuje różne rozwiązanie TOC, aby firma jak najszybciej osiągnęła swoje cele strategiczne.

Paweł Schmidt

Ekspert Teorii Ograniczeń i dyrektor ds. wizji Instytut Zarządzania Ograniczeniami TOC+

Certyfikowany ekspert, praktyk i prekursor Teorii Ograniczeń w Polsce. Specjalizuje się w zarządzaniu zgodnie z Teorią Ograniczeń (TOC) stworzoną przez E. Goldratt. Certyfikowany ekspert TOCICO w zakresie: Zarządzanie Projektami (Łańcuch Krytyczny), Rachunkowości Przerobowej i Narzędzi Logicznego Myślenia. Uczestnik konferencji i warsztatów prowadzonych osobiście przez największe autorytety TOC: Dr Eliyahu M. Goldratt, Eli Schragenheim, Amir Schragenheim, Dr Alex Klarman, Oded Cohen, Dr Alan Barnard, Kathy Suerken. Audytor, autor strategii optymalizacji i koordynator wdrożeń organizacji z takich branż jak: metalowa, drzewna, poligraficzna, budowlana, tworzyw sztucznych, edukacyjna, doradcza, samorządowa, FMCG, detaliczna. Obecnie najwięcej pracuje w tworzeniu i wdrażaniu strategii, na produkcji i w sprzedaży. Opiekunem merytoryczny studiów podyplomowych, Prezes Zarządu Instytutu Zarządzania Ograniczeniami TOC+.

Grzegorz Fleger

Prezes Zarządu, Celuterm

Przedsiębiorca z branży budowlanej, który zainspirowany Teorią Ograniczeń rozpoczął podróż z przełamywaniem kolejnych ograniczeń w działalności operacyjnej, w sprzedaży, w planowaniu aby rozwinąć swoją firmę. Wyjątkowo barwny mówca, który opowie jak napotykał najdziwniejsze przeszkody i jak je pokonywał przełamując kolejne paradygmaty swoje i swoich współpracowników.

Artiom Komardin

SENSE Inteligentne Dachy

Inżynier budownictwa z pełnym zakresem uprawnień. Absolwent Politechniki Krakowskiej oraz UJF Grenoble. Expert w zakresie budynków wielkopowierzchniowych, autor kilkudziesięciu ekspertyz
i opinii konstruktorskich. Współzałożyciel oraz wiceprezes firmy Sense Monitoring sp. z o.o. dostarczającej platformę Inteligentny Dach.

Artur Kowalski

menedżer produktu ds. energii, Jungheinrich Polska

Artur Kowalski, obecnie menedżer produktu specjalizujący się w kwestiach energii, z firmą Jungheinrich Polska związany jest od 14 lat. Wcześniej pracował na stanowisku specjalisty ds. szkoleń i pomocy technicznej. Elektroniczne wykształcenie Artura Kowalskiego pokrywa się z jego indywidualnymi zainteresowaniami.

Iwona Szmitkowska

Prezes Zarządu, Work Service SA

W 2016 i 2017 roku uznana przez Staffing Industry Analysts za jedną ze 100 najbardziej wpływowych kobiet w światowym sektorze HR. Posiada wieloletnie doświadczenie w różnych specjalizacjach biznesowych. Karierę zawodową rozpoczynała w branży promocyjnej i medialnej. Od 2003 roku związała się z Work Service i sektorem usług personalnych. Na przestrzeni lat przebyła drogę od prowadzenia oddziału w Bydgoszczy, przez pełnienie funkcji Dyrektora Regionu i Prokurenta, po objęcie w 2013 roku stanowiska Wiceprezesa Zarządu. Jest absolwentką Francusko-Polskich studiów podyplomowych w zakresie zarządzania na Uniwersytecie w Poznaniu i Rennes. W 2015 roku ukończyła program IESE Business School  w Barcelonie. Ukończyła również Akademię Morską w Gdyni i Akademię Techniczno-Rolniczą w Bydgoszczy, na kierunku marketing i zarządzanie w przedsiębiorstwie.

Michał Rosenstrauch

SSI SCHÄFER Sp.z.o.o

Regionalny Szef Sprzedaży SSI SCHÄFER Polska. Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach.  Ma na koncie wdrożenie 70 szaf windowych LOGIMAT, 3 instalacji systemu WEASEL i pracujących w obszarze logistyki i produkcji oraz kilkunastu magazynów automatycznych w Polsce. Przed dołączeniem do SSI Schäfer Polska, zdobywał doświadczenie w firmach Selena, Śnieżka, Dexion Storage Solutions i Hilti.

Sławomir Kuźniak 

Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych Sp. z o. o.

Ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze systemów informatycznych wspomagających zarządzanie, ze szczególnym uwzględnieniem systemów klasy ERP i MES. Odpowiedzialny za kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych m.in. w takich firmach jak: Famur, Feerum, Sokpol, Grupa Lubawa czy Defro. Jako Dyrektor ds. Zarządzania Produktem, uczestniczy w tworzeniu nowych modułów systemu klasy ERP Impuls EVO oraz odpowiada za jego wizję i rozwój. Propagator koncepcji koncentracji na kliencie, TOC oraz AGILE. Autor publikacji dot. filozofii Przemysłu 4.0, którego założenia przedstawia podczas konferencji branżowych i wykładów na uczelniach.

Marta Kanus

Manager Projektu, Konsultant Kaizen - Kaizen Institute Poland

Zajmuje się doskonaleniem organizacji w oparciu o metodologię KAIZEN™/Lean. Prowadzi warsztaty i doradztwo w zakresie: diagnozy organizacji, fundamentów KAIZEN™, Daily KAIZEN™ (Organizacji Zespołów i Organizacji Miejsca Pracy – 5S),  Systemów Sugestii. Certyfikowany Praktyk KAIZEN™, absolwentka studiów podyplomowych Menedżer Jakości w branży Automotive oraz Zarządzania Projektami (posiada certyfikat PRINCE2 Foundation). Autorka publikacji z zakresu KAIZEN™/Lean, prowadzi zajęcia dla studentów, występuje na konferencjach. Zarządza organizacją Europejskiego Kongresu KAIZEN™. Odpowiada za relacje i kontakty z Klientem oraz zarządzanie projektami realizowanymi na rzecz Klienta.

Katarzyna Kędzior

Manager Projektu, Konsultant Kaizen - Kaizen Institute Poland

Pasjonatka rozwiązań dotyczących Ciągłego Doskonalenia. Zajmuje się doradztwem, prowadzi warsztaty dla firm produkcyjnych i usługowych w oparciu o metodologię KAIZEN™/Lean. Zarządza cyklicznymi spotkaniami KAIZEN™ Manager Club. Odpowiada za relacje i kontakt z klientem oraz zarządzanie projektami realizowanymi dla klienta. Absolwentka studiów podyplomowych Menedżer Jakości w branży Automotive realizowanych przez WSH we Wrocławiu przy współpracy z firmą WABCO.

Arena Produkcji z nowym terminem!

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram